IMG-20200731-WA0161

מוצרים להקמת גינה

גינה מהווה את המקום אידאלי למנוחה בסופם של ימי עבודה ארוכים, ומקום נפלא לשבת בו עם חברים ובני משפחה. כדי שאותה נחלה קטנה תשמש אתכם כגן עדן קטן משלכם, חשוב לטפח אותה ולהשקיע בה באופן שיאפשר לה לצמוח ולהוות מקום שמהנה לשבת בו בכל פעם מחדש. מוצרים להקמת גינה יאפשרו לכם לעצב את הגינה שלכם בדיוק כפי שאתם רוצים, ועם מעט תכנון, גם לכם תהיה גינה משגשגת שכל בני המשפחה ייהנו להיות בה.

לפני הכל – אילו מוצרים לגינה אתם צריכים?

בעלי גינות בונים לעצמם חזון של גינה עשירה ושופעת עם צמחים שונים שיהפכו אותה לנחלה קטנה, אך לפני שתיסעו למשתלה ותרכשו צמחים רבים עבור הגינה שלכם, חשוב שתתכננו כיצד עליכם לעשות זאת.

תחילה, עליכם לקחת בחשבון את גודל הגינה ולחשוב כמה צמחים, ירקות, ואפילו עצים היא יכולה להכיל. חשוב שיהיה איזון בין הצמחייה בגינה על מנת שצמחים מסוימים לא “ישתלטו” על השטח ויפריעו לצמיחה של צמחים אחרים.

עליכם גם לקחת בחשבון את החשיפה לשמש בגינה שבביתכם; האם יש שמש שמאירה על הגינה במשך מרבית שעות היום? או שהגינה מוצלת במשך מרבית היום? אור השמש משפיע במידה ניכרת על צמיחה של צמחים ועצים שונים, ולכן חשוב לתכנן אילו צמחים תוכלו לשתול בהתאם לכמות האור שחודרת לגינה.

תכנון גינת החלומות שלכם

לאחר שלקחתם בחשבון את שני הגורמים החשובים שהוזכרו מעלה, תוכלו להתחיל לתכנן כיצד היא תיראה. כיום יש מקורות מידע רבים ברחבי האינטרנט שתוכלו לקבל בהם מידע על עצים בוגרים, ותוכלו גם ללכת למקור עצמו ולשאול גורמים מוסמכים במשתלה שיענו על כל שאלה שתהיה לכם.

לאחר שתחליטו אילו עצים אתם רוצים בגינה שלכם, הגיע הזמן לרכוש את הציוד והמוצרים הנחוצים לכם להקמת גינת החלומות שלכם. ב”באבא אבן” תוכלו למצוא את כל המוצרים הנחוצים להקמת גינות קטנות וגדולות כאחד, וכדי להפוך את הגינה שלכם לגינה שתיהנו לשהות בה.

ב-באבא אבן תקבלו את הבסיס להקמת גינה מטופחת שעליה תוכלו לשתול את הצמחים שאתם רוצים; דשא סינטטי איכותי, חלוקי נחל, עצים בוגרים, ריהוט גן, אבני תיחום לגינה, כדים, מזרקות ומפלי מים, וצמחיה מלאכותית הם רק מקצת מהמוצרים להקמת גינה שזמינים לכם בקטלוג המוצרים העשיר של באבא אבן.

אם אתם מתלבטים לגביי עיצוב הגינה שלכם, תוכלו לפנות אלינו, ואנו נייעץ לכם אילו מוצרים הם המתאימים לכם ביותר. באבא אבן אנו עובדים עם מעצבי נוף, חברות גינון, ואדריכלי נוף כדי להעניק ללקוחות פרטיים את מיטב הפתרונות בתחום עיצוב הגינות.

עיצוב גינה יאפשר לכם לתכנן את הגינה שאתם ובני המשפחה שלכם תרצו לשבת בה בכל יום מחדש. כדי להקים גינה מטופחת, חשוב שיהיו לכם מוצרים איכותיים שיחזיקו מעמד בשמש ובגשם, וכאלו שיהיו מעוצבים לטעמכם. באבא אבן זמינים לכם מוצרים לגינה מהאיכות הגבוהה ביותר שתוכלו לעצב עמם את הגינה שאתם שואפים לה, וכל שאלה או התלבטות, תוכלו להתייעץ עמנו ולקבל מענה מהיר ומדויק עבור כל צורך.

לייעוץ אישי ב whatsa
לייעוץ אישי ב whatsapp
דילוג לתוכן